Twitch och Atea vinnare av Gyllene Hjulet

[vc_row][vc_column width=”1/1″][us_image image=”3657″ align=”center” size=”full” link=””][us_separator][us_testimonial author=”Gyllene Hjulets jurymotivering”]Hatten av för strålande arbete! Genom att göra något som andra bara pratar om lyckades Atea med råge föra detta logistikmonster inte bara i mål utan dessutom med imponerande resultat. Detta genuina bidrag har skapat både affärsnytta och förändring, från norr till söder.[/us_testimonial][us_separator][vc_column_text]Så lyder juryns motivering när it-bolaget Atea och Twitch tog hem segern i prestigefulla Gyllene Hjulet 2014, kategori Årets Interna Event. Twitch har i över ett års tid bidragit till att realisera Ateas hälsoprojekt ”Sverigestafetten” och till vinsten i Gyllene Hjulet. Twitch ledde Ateas digitala träningsläger med över 4 000 deltagare. Bland effekterna ökade god upplevd hälsa med 35% och regelbundna motionsvanor med 30%. Viktiga parter i projektet var även Minnesota Communication och Droskbakken AB som genom logistik och marknadskommunikation, var med att förverkliga Sverigestafetten.[/vc_column_text][us_separator icon=”external-link”][vc_column_text]

Läs mer om vinnarna i Gyllene Hjulet 2014!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Dela:

Tidigare nyheter

Jag vill veta mer!

    Prenumerera på vårt nyhetsbrev

    Prenumerera för fler nyttiga insikter

    Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få exklusiva insikter om hur ni kan stärka era medarbetares energi och välbefinnande – en investering som ökar produktiviteten och minskar frånvaron!

      Prenumerera på vårt nyhetsbrev