[vc_row][vc_column width=”1/1″][us_image image=”3657″ align=”center” size=”full” link=””][us_separator][us_testimonial author=”Gyllene Hjulets jurymotivering”]Hatten av för strålande arbete! Genom att göra något som andra bara pratar om lyckades Atea med råge föra detta logistikmonster inte bara i mål utan dessutom med imponerande resultat. Detta genuina bidrag har skapat både affärsnytta och förändring, från norr till söder.[/us_testimonial][us_separator][vc_column_text]Så lyder juryns motivering när it-bolaget Atea och Twitch tog hem segern i prestigefulla Gyllene Hjulet 2014, kategori Årets Interna Event. Twitch har i över ett års tid bidragit till att realisera Ateas hälsoprojekt ”Sverigestafetten” och till vinsten i Gyllene Hjulet. Twitch ledde Ateas digitala träningsläger med över 4 000 deltagare. Bland effekterna ökade god upplevd hälsa med 35% och regelbundna motionsvanor med 30%. Viktiga parter i projektet var även Minnesota Communication och Droskbakken AB som genom logistik och marknadskommunikation, var med att förverkliga Sverigestafetten.[/vc_column_text][us_separator icon=”external-link”][vc_column_text]
Läs mer om vinnarna i Gyllene Hjulet 2014!
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]