Twitch och Atea vinnare av Gyllene Hjulet

[us_testimonial author=”Gyllene Hjulets jurymotivering”]Hatten av för strålande arbete! Genom att göra något som andra bara pratar om lyckades Atea med råge föra detta logistikmonster inte bara i mål utan dessutom med imponerande resultat. Detta genuina bidrag har skapat både affärsnytta och förändring, från norr till söder.[/us_testimonial]

Så lyder juryns motivering när it-bolaget Atea och Twitch tog hem segern i prestigefulla Gyllene Hjulet 2014, kategori Årets Interna Event. Twitch har i över ett års tid bidragit till att realisera Ateas hälsoprojekt ”Sverigestafetten” och till vinsten i Gyllene Hjulet. Twitch ledde Ateas digitala träningsläger med över 4 000 deltagare. Bland effekterna ökade god upplevd hälsa med 35% och regelbundna motionsvanor med 30%. Viktiga parter i projektet var även Minnesota Communication och Droskbakken AB som genom logistik och marknadskommunikation, var med att förverkliga Sverigestafetten.

    Vill du ha mer info?

    Meny